marți, 3 mai 2011

Gindirea pozitiva sau esti ceea ce gindesti

Am citi numeroase articole in care ideea de baza este aceea ca legea atractiei functioneaza atit in lumea materiala cit si in cea imateriala a gindurilor ,a sentimentelor .Totul este cit se poate de real ...as spune...cred ca fiecare dintre noi a trait o experienta de acest gen...cind ceva ce si-a dorit enorm s-a intimplat sau experienta opusa.... cind s-a temut ca ceva rau se va intimpla ...asa a si fost.

Deci ,eu inteleg din asta ca ceea ce mi se intimpla e alegerea mea....viata pe care o am e alegerea mea....daca sunt fericit sau nefericit ....e alegerea mea...daca am succes sau daca nu e de asemenea ceea ce eu aleg.

Daca e totul atit de simplu de ce nu suntem toti fericiti? de ce nu suntem toti realizati?
.....poate nu avem toti vointa?....puterea de a gindi pozitiv...puterea de a renunta la negativism?


Daca totul e un exercitiu de vointa...poate ar trebui sa investim mai mult
...sa invatam sa ne controlam puterea mintii.

Sigur programul ani-fumat nu-i poate transforma pe toti fumatorii in nefumatori....probabil nici programul anti-negativism nu-i poate transforma pe toti in optimisti si oameni de succes....dar macar le da o speranta...Insa insasi optiunea in favoarea programului presupune o alegere, un act de vointa.

Mi se pare mie sau e un cerc vicios?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Vizitatori